
Žádost o přijetí je potřeba podat nejpozději 21 dní před plánovaným přijetím.
- respektujeme jedinečnost každého člověka
- naše péče vychází z přání klienta a péči plánujeme společně
- zachováváme diskrétnost
- podporujeme sociální vazby mezi uživatelem služby, jeho rodinou a blízkými osobami
- poskytujeme podporu a motivaci k udržení či zlepšení soběstačnosti a samostatnosti uživatele služby
Stížnost má právo podat uživatel služby, rodinní příslušníci i jiné osoby písemnou či elektronickou formou, telefonicky nebo ústně.
Všechny stížnosti či připomínky považujeme za podněty pro zlepšení kvality poskytované péče a služby. Podané stížnosti v žádném případě neohrozí kvalitu a přístup našich zaměstnanců k Vám či Vašim blízkým.
Zabýváme se i anonymním podáním stížnosti. Písemnou stížnost je možné poslat poštou či vhodit do schránky TŘI, z.ú.., umístěné v suterénu vedle recepce.
Stěžovat si můžete
-
- u koordinátora pečovatelské služby: pobytovaOS@hospic-cercany.cz,
- a také přímo u ředitele TŘI, z.ú.: reditel@hospic-cercany.cz.
Za vyřízení případných stížností a připomínek je zodpovědný ředitel TŘI, z.ú.
Za vyřízení stížnosti či připomínky vůči řediteli TŘI, z.ú. odpovídá předseda správní rady TŘI, z.ú.
Všechny podané stížnosti evidujeme. Stížnost posuzujeme bez zbytečného odkladu a ve lhůtě maximálně 7 dnů od obdržení stížnosti, následně Vás písemně seznámíme s naším stanoviskem či způsobem nápravy.
V případě Vaší nespokojenosti se způsobem či výsledkem řešení stížnosti se můžete obrátit s podnětem na prošetření postupu při vyřizování stížnosti na:
-
- 1. nezávislý orgán: Krajský úřad Středočeského kraje, Zborovská 11, 150 21 Praha 5
- 2. nezávislý orgán: Kancelář veřejného ochránce práv, Brno, Údolní 39, 602 00.